loading...
شنا ، شیرجه ، واترپلو ، سه گانه
آخرین ارسال های انجمن
رضا خسروی بازدید : 530 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

شما دوست دارید بدوید و ساعت ها وقت تان را در باشگاه صرف نکنید. اما اگر می خواهید دونده خوبی باشید باید بدن قوی هم داشته باشید، تمرینات قدرتی به شما کمک می کند تا بهترین را اجرا کنید

 

6 تا از بهترین تمرینات برای دونده ها و تقویت عضلات بدن

 

در این مطلب چند نمونه از بهترین تمرینات را به شماآموزش می دهیم که به شما کمک می کند که عضلاتی قوی و نیرومند و مقاوم در برابر آسیب داشته باشید همچنین باعث می شود با قدرت و با حفظ خوب فرم بدن و با حداکثر سرعت بدوید. سعی کنید این حرکات را  بطور معمول دو بار در هفته با دویدن آسان یا استراحت روزانه اجرا کنید.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 469 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)

آ. شرقي اول ، تهران شانزدهم و سيستان و بلوچستان آخر شدند

 

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه، نتايج ارزيابي عملكرد هيئت هاي ورزش سه گانه استان ها مشخص شد و هيئت سه گانه استان آذربايجان شرقي رتبه نخست را كسب كرد.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _



رضا خسروی بازدید : 781 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

اسامي نفرات و تيم هاي برتر مسابقات سه گانه قهرماني كشور و مرحله پاياني ليگ باشگاههاي كشور كه به مدت دو روز در جزيره زيباي كيش جريان داشت مشخص شد.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 480 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

نهمين دوره مسابقات قهرماني كشور سه گانه و مرحله پاياني ليگ سه گانه در كيش فرصت مغتنمي بود تا استعدادهاي سراسر كشور از نونهال گرفته تا بزرگسال خود را محكي بزنند و شور و شوق زيبايي را طي دو روز در جزيره زيباي كيش از اين ورزشكاران با اراده شاهد بوديم.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 242 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)


خانم اِما رُز جفكوت ورزشكار سه گانه كار اهل استراليا در جريان برگزاري مسابقات سه گانه كنفدراسيون سه گانه آسيا كه در سال 2014 در هنگ كنگ برگزار گرديد بدليل استفاده از مواد ديورتيك ( براي رسيدن به كنترل فشار خون مناسب ) و تخلف از قوانين ضد دوپينگ، از سوي اتحاديه جهاني سه گانه بمدت يكماه از حضور در مسابقات محروم گرديده است.

نامبرده در اين مسابقات در جمع 20 نفر زن شركت كننده بوده است ولي در رده آخر قرار گرفته و در هنگام مسابقه بدليل تخلفاتي كه داشته از قرار گرفتن در جدول مسابقات محروم شده است.

رضا خسروی بازدید : 696 سه شنبه 14 بهمن 1393 نظرات (0)

نهمين دوره مسابقات قهرماني ورزش سه گانه كشور و آخرين مرحله ليگ در 5 رده سني به مدت دو روز از 25 تا27 بهمن ماه جاري در جزيره زيباي كيش برگزار خواهد شد.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 723 سه شنبه 14 بهمن 1393 نظرات (0)

سردار محمد علي صبور رييس فدراسيون ورزش سه گانه در حاشيه مجمع انتخابات هيئت سه گانه استان آذربايجان شرقي كه با حضور سيدمحمدشروين اسبقيان مديركل ورزش و جوانان استان برگزار شد با اشاره به اهميت ورزش در تربيت نسل هاي متعهد، مومن و تندرست، گفت: اين ورزش به دليل سختي هاي خاص خود مي تواند نقش موثري در تربيت نسل هاي آتي ايفا كند.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 793 پنجشنبه 09 بهمن 1393 نظرات (1)

حسن خسروی

گفتگوی تفصیلی خاورستان با رئیس هیئت ورزش سه‌گانه خراسان‌جنوبی

 

رئیس هیئت ورزش سه‌گانه خراسان‌جنوبی گفت: استخرهای دولتی در شهر، به بخش خصوصی واگذار شده است که بنابرقانون باید استخر برای تمرین تیم‌ها، در اختیار هیئت‌ها قرار گیرد که این اقدام صورت نمی‌گیرد.

 

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

 

رضا خسروی بازدید : 191 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

يكي از اهداف فدراسيون سه گانه ايران راه اندازي مسابقات ليگ به منظور توسعه و گسترش ورزش سه گانه و همچنين كشف و شناسايي استعدادها و پشتوانه سازي براي تيم ملي بوده است.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 171 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (0)


بعد از برگزاري اولين دوره كلاس مسئولان فني (داوري ) درجه3 بين المللي در ايران (كه طي روزهاي 14 تا 17 آذر) برگزار شد ديويد هونگ مدرس سنگاپوري اعزامي از سوي اتحاديه جهاني سه گانه(ITU) طي نامه اي به فدراسيون سه گانه اعلام كرد :«به ايران تبريك مي گويم . اين يكي از بهترين دوره هايي بود كه من با آن برخورد كردم.» لازم به توضيح است كه طبق نتايج اعلام شده از سوي اتحاديه جهاني ، از 24 نفر شركت كننده ايراني در اين دوره نمره 12 نفر عالي ،9 نفر خيلي خوب و 3 نفر خوب بوده است .

رضا خسروی بازدید : 191 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

اتحاديه جهاني نوشته است: آفرين به ايران

نشست هيات رييسه فدراسيون همگاني روز گذشته با حضور تمامي اعضا و به رياست سردار محمدعلي صبور در محل فدراسيون تشكيل شد.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 156 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

باید دانش استان ارتقا یاد و بنا داریم از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل ها استفاده کنیم و از افراد کارآمد و با سابقه ی مدیریتی خوب در بدنه ی اجرایی هیئت و اعضای هیئت رییسه کمک بگیریم.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 147 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

بهرام عزیززاده مقدم،مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی که صبح امروز در جلسه انتخاباتی ورزش های سه گانه و در جمع اعضا سخن می گفت،با گرامیداشت یاد و خاطره جهان پهلوان تختی،خاطرنشان کرد:تختی،اسوه ورزشی نه تنها ایران، بلکه بسیاری از رقبایی است که درس جوانمردی و پهلوانی او، مرام و مسلک همیشگی شان گردیده است.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 192 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

از سوي كنفدراسيون ورزش سه گانه آسيا صورت گرفت

انتخاب 4 ورزشكار ايراني براي حضور در اردوي منتخب ورزشكاران آسيا

كنفدراسيون ورزش سه گانه آسيا براي تشكيل اردوي تيم منتخب ورزشكاران آسيا از 4 ورزشكار ايراني دعوت به عمل آورده است.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

 

رضا خسروی بازدید : 721 دوشنبه 24 آذر 1393 نظرات (0)

طي احكام جداگانه‌اي از سوي سردار محمدعلي صبور، رئيس فدراسيون ورزش سه‌گانه، حسن چم‌كلاني به عنوان رئيس كميته استعداديابي و منوچهر عزيزي به عنوان رئيس كميته مربيان فدراسيون سه‌گانه منصوب شدند.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 148 دوشنبه 24 آذر 1393 نظرات (0)

سردار محمدعلي صبور، رئيس فدراسيون ورزش سه‌گانه طي سفر به خرم آباد با معاون استاندار و همچنين فرماندار و شهردار اين شهرستان به منظور تاسيس پايگاه مسابقاتي ورزش سه‌گانه ديدار كرد.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 162 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)

چوآ وي لنگ، مدرس كنفدراسيون سه‌گانه آسيا و اتحاديه جهاني سه گانه از سنگاپور گفت: «باتوجه به پتانسيل و دانش بالاي شركت‌كنندگان در اين دوره آموزشي معتقدم كه ايران مي‌تواند تبديل به مركز استعداديابي پرورش بهترين‌ها در ورزش سه‌گانه شود.»

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 156 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)

كي وو يونگ، ناظر كنفدراسيون سه‌گانه آسيا از كره‌جنوبي گفت: «ايران به دليل داشتن پتانسيل و زمينه خوب در اين ورزش مي‌تواند مسئوليت هدايت اين رشته ورزشي در خاورميانه را به‌عهده گيرد.»

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 156 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

سلمان تيموري‏ يكي از نمايندگان كشورمان در مسابقات سه گانه بازي‌هاي ساحلي آسيا بود كه به مقام سيزدهم اين رقابت‌ها دست يافت. وي در خصوص اين رقابتها مي گويد: «تمام تلاش خود را در اين رقابتها بكار گرفتيم.»

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 145 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

محمد منصورزاده، سرمربي تيم ملي دوگانه و سه گانه كشورمان در خصوص عملكرد دو ملي پوش ايران كه صبح امروز به مصاف نمايندگاني از 26 كشور آسيا رفته بودند گفت: «با هماهنگي‌هاي به عمل آمده با فدراسيون سه گانه تصميم گرفتيم در اين مسابقات ملي پوشان جوان خود را شركت دهيم تا با تجربه خوبي كه از اين بازي ها به دست مي آورند، بتوانند در ميادين مهم‌تربرايمان عناوين شايسته و بهتري را به دست آورند.»

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 163 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

مهرانگيز حسين‌جمال، نايب‌رئيس بانوان فدراسيون ورزش سه‌گانه با اشاره به مسابقات قهرمان كشوري دوگانه بانوان در استان مازندران گفت: «به‌رغم نداشتن تجهيزات فني لازم و فضاي تمريني در استان‌ها، ورزشكاران از شرايط خوبي برخوردار بوده و روند رو به رشدي دارند.»

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 223 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

محمد منصورزاده‏، سرمربي تيم ملي ورزش سه‌گانه كشورمان در حاشيه برگزاري اردوي تداركاتي و آماده‌سازي تيم ملي سه‌گانه در جزيره خارك گفت: «تمرينات ورزشكاران سه‌گانه به‌خوبي پيگيري مي‌شود و اميدواريم بتوانيم جايگاه ورزش سه‌گانه ايران در آسيا را ارتقاء دهيم.»

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 172 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (0)

يك دوره مسابقات قهرماني سه‌گانه نيروهاي مسلح ويژه آقايان با حضور 8 تيم به ميزباني خزرآباد شهرستان ساري در تاريخ 25 مهر ماه برگزار و تيم نيروي زميني ارتش به مقام قهرماني اين مسابقات نايل شد.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _



رضا خسروی بازدید : 190 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

اردوي تداركاتي و آماده سازي تيم ملي ورش هاي سه گانه آقايان جهت اعزام به چهارمين دوره از رقابت هاي المپيك ساحلي آسيا از تاريخ 1 لغايت 15 آبان برگزار مي شود.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 202 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

آقايان رضا شهميري (ساكن نيوزيلند ) و سياوش مرتضايي فرد (ساكن كانادا) و خانم شيرين گرامي ( ساكن انگلستان ) نمايندگان جمهوري اسلامي ايران در مسابقات فينال بزرگ اتحاديه جهاني سه گانه از طرف فدراسيون شركت نمودند.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 244 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

مشکلات چند گانه براي ورزشکاران سه گانه استان

2.jpg

حسيني - سه گانه از جمله رشته هايي است که با داشتن سابقه نه چندان طولاني در خراسان جنوبي، به يکي از پرافتخارترين رشته ها در استان تبديل شده است.

رشته اي که ورزشکاران آن بايد از قدرت بدني بالايي برخوردارباشند تا بتوانند با مهارت کافي فعاليت هاي سهرشته شنا ،دوچرخه سواري و دو را در زمان مقرر انجام دهند.

با اين که تعداد ورزشکاران اين رشته به 15 نفر در استان نمي رسد،ولي سه عضو ثابت در تيم ملي دارد که  سابقه کسب عنوان هاي آسيايي را هم در کارنامه خود دارند.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 156 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

img_3784.jpg

 

مرحله پنجم اردوي سه گانه آقايان به صورت متمركز در كرمانشاه برگزار مي شود . اين اردو جهت آمادگي ورزشكاران سه گانه براي حضور در مسابقات برون مرزي از تاريخ 93/7/1 به مدت 20 روز با حضور 12 ورزشكار انجام مي گردد.

 

رضا خسروی بازدید : 225 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

 

مسابقات قهرمان كشور دوگانه بانوان در روزهاي پنجشنبه و جمعه 20 و 21 شهريورماه در استان مازندران شهرستان بابل برگزار شد.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

 

رضا خسروی بازدید : 184 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

با نهايت تأسف و تأثر درگذشت ناگهاني ورزشكار سه گانه فرشاد بويري كه چندي پيش به هنگام تمرين از ناحيه كمر دچار حادثه گرديد، بعد از مدت ها تحمل درد و رنج در روز پنجشنبه 93/05/16 بر اثر ايست قلبي دار فاني را وداع گفت و به ديار باقي شتافتپ

مراسم تشييع پيكر آن مرحوم با حضور خانواده و مسئولين فدراسيون سه گانه و جمعي از دوستان ورزشكار روز جمعه 93/05/17 در قطعه 310 بهشت زهرا برگزار گرديد

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • فدراسیون جهانی سه گانه
  • فدراسیون جهانی شنا
  • کنفدراسیون سه گانه آسیا
  • كميته المپيك جهاني
  • کمیته المپیک آسیا
  • وزارت ورزش و جوانان
  • فدراسیون سه گانه جمهوری اسلامی ایران
  • فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران
  • اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی
  • پایگاه تخصصی مشاوره و اطلاعات ورزشی
  • کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران
  • کمیته ملی پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران
  • وبلاگ تخصصی شنا-شیرجه-واترپلو و نجات غریق
  • سایت و فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی شنا
  • هیئت سه گانه استان چهار محال بختیاری
  • انجمن مشاوره تندرستی و علوم ورزشی
  • هيات ورزش سه گانه آذربايجان شرقي
  • هيات ورزش سه گانه استان مركزي
  • هيات ورزش سه گانه استان يزد
  • مجموعه فرهنگی ورزشی ارمغان
  • محمد مهدی رحمتی (triathlete)
  • هيات ورزش سه گانه سمنان
  • علوم ورزشی و پایگاه ورزش کشور
  • سایت تخصصی شنا و واترپلو
  • نشاط و تندرستی با ورزیدگی
  • triathlon
  • مرکز رسانه ای ورزش ایران
  • پورتال پزشکی ورزشی ایران
  • triathlon
  • دکتر سلام
  • کلیپ ارت های بسیار جالب
  • برنامه غذایی ورزشکاران
  • علم ورزش
  • پایگاه خبری ورزش ایران
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • دهکده ورزش ایرانیان
  • دانلود فیلم ورزشی
  • دانلود فیلم ورزشی
  • خرید لوازم سه گانه
  • خرید فیلم ورزشی
  • ورزش و سلامتی
  • وب سایت حرکت
  • وبلاگ شنای ایران
  • رزیم سلامتی
  • سه گانه اروپا
  • آموزش شنا
  • سیمرغ
  • کتاب
  • گرافیک
  • تربچه
  • تاپ ناپ
  • روزنه
  • آپارات
  • سه دوست
  • پرشین گرافیک
  • کد و آموزش همه چی
  • مباحث متنوع ریاضی و ...
  • دانلود کد و بازی برای وبلاگ
  • سایت رسمی علی بابا
  • تبادل لینک رایگان
  • wikihow
  • آنتی ویروس | اینترنت سکیوریتی
  • 9 فان
  • چت روم فارسی
  • بروزترین وبلاگ موریک
  • انرژی مثبت، روانشناسی
  • تبادل لینک
  • دانلود اهنگ ونرم افزار
  • وان دانلود | دانلود جدیدترین موزیک ها
  • ارس پی سی | مجله فناوری ها و نرم افزارها
  • فروشگاه اسپرت برند
  • موزیک یو
  • تبادل لینک رایگان
  • عسل جوک
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظر شما راجع به وبسایتSDWT؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 995
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1360
  • آی پی امروز : 201
  • آی پی دیروز : 203
  • بازدید امروز : 365
  • باردید دیروز : 548
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 1,990
  • بازدید ماه : 6,510
  • بازدید سال : 60,712
  • بازدید کلی : 803,844