loading...
شنا ، شیرجه ، واترپلو ، سه گانه
آخرین ارسال های انجمن
رضا خسروی بازدید : 380 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

7 نکته برای از بین بردن چربی شکم و داشتن عضلات شش تکه

شاید برای تان جای سوال باشد که چرا با وجود تمرینات روزانه هنوز از شر چربی شکم خلاص نمی شوید؟ خیلی ها فکر می کنند که با تمرین و داشتن رژیم غذایی سالم می توانند به نتیجه برسند و از داشتن شکم صاف و عضلات شش تکه لذت ببرند، اما چند عامل مهم دیگر نیز هستند که می توانند بهتر و سریع تر شما را به عضلات شش تکه برسانند.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

 

رضا خسروی بازدید : 529 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

شما دوست دارید بدوید و ساعت ها وقت تان را در باشگاه صرف نکنید. اما اگر می خواهید دونده خوبی باشید باید بدن قوی هم داشته باشید، تمرینات قدرتی به شما کمک می کند تا بهترین را اجرا کنید

 

6 تا از بهترین تمرینات برای دونده ها و تقویت عضلات بدن

 

در این مطلب چند نمونه از بهترین تمرینات را به شماآموزش می دهیم که به شما کمک می کند که عضلاتی قوی و نیرومند و مقاوم در برابر آسیب داشته باشید همچنین باعث می شود با قدرت و با حفظ خوب فرم بدن و با حداکثر سرعت بدوید. سعی کنید این حرکات را  بطور معمول دو بار در هفته با دویدن آسان یا استراحت روزانه اجرا کنید.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 486 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

چگونه خستگی ناشی از برنامه ورزشی را رفع کنید؟

صبح اولین روز هفته است. از خواب بیدار می شوید، کمی احساس خستگی دارید اما لباس ورزشی را می پوشید؛ به سمت اتاق ورزش یا شاید بیرون از خانه به سمت باشگاه می روید. در حالیکه هدفون را روی گوشتان می گذارید تا آهنگ گوش دهید، ناگهان متوجه می شوید: من نمی خواهم ورزش کنیم! به زبان ساده حوصله ورزش را ندارم!

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

 

رضا خسروی بازدید : 899 پنجشنبه 09 بهمن 1393 نظرات (0)

7 تمرین ورزشی که می تواند بدن تان را دگرگون کند

اگر به دنبال راه های مؤثر برای تغییر شکل بدن و دگرگون شدن آن هستید، تمریناتی هستند که می توانند در این مسیر به شما کمک کنند. این تمرینات ساده به خوبی بدن شما را تقویت می کند و حتی اگر اضافه وزن یا چربی داشته باشید، در رفع آن به شما کمک می کند. باید توجه داشته باشید که تمرین به تنهایی نمی تواند معجزه کند، بلکه شیوه صحیح  تغذیه، تغذیه سالم و همچنین خواب کافی از دیگر مواردی است که باید مد نظر شما باشد. اگر شما برنامه تمرینی تان را بر این ۷ تمرین ورزشی متمرکز کنید، از نتیجه آن متعجب خواهید شد.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

 

رضا خسروی بازدید : 218 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (1)

تمرینات پیلاتس چیست و چه فوایدی دارد؟

پیلاتس یکی از تمرینات یا بهتر است بگوییم رشته های ورزشی مرتبط با سلامت است که در ﺳﺎل ١٩٢٠توسط ژوزف هوبرتوس پیلاتس بنیانگذاری شده است. اﯾﻦ ورزش در اﺑﺘﺪا ﺗﻮﺳﻂ ژوزف ﭘﯿﻼﺗﺲ ﻋﻠﻢ ﮐﻨﺘﺮل ﺑﺪن ﻧﺎم ﮔﺬاری ﺷﺪه ﺑﻮد ﮐﻪ ﭘﺲ از ﻣﺮگ وی ﺑﺪﻟﯿﻞ اﺣﺘﺮام و ﺣﻔﻆ ﯾﺎد و ﺧﺎطﺮه او ﺗﻮﺳﻂ ﺑﺎزﻣﺎﻧﺪﮔﺎﻧﺶ ﺑﻪ ﻧﺎم ﭘﯿﻼﺗﺲ ﻣﺘﺪاول ﺷﺪ. پیلاتس در حال حاضر یکی از برنامه های ورزشی بسیار معروف امروزی در سراسر دنیا است. اما چه چیزی باعث شده که امروزه پیلاتس تا این حد شهرت پیدا کند و محبوب شود؟ روش ﺗﻤﺮﯾﻨﯽ ﭘﯿﻼﺗﺲ ﻣﺘﺸﮑﻞ از ورزش هایی اﺳﺖ ﮐﻪ بر ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ اﻧﻌﻄﺎف و ﻗﺪرت در ﺗﻤﺎم اﻧﺪام های ﺑﺪن تمرکز دارد ﺑﺪون اﯾﻨﮑﻪ ﻋﻀﻼت را ﺣﺠﯿﻢ ﮐﻨﺪ ﯾﺎ آن ها را از ﺑﯿﻦ ﺑﺒﺮد. اﯾﻦ روش ﺗﻤﺮﯾﻨﯽ از ﺣﺮﮐﺎت ﮐﻨﺘﺮل ﺷﺪه ای ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺷﺪه ﮐﻪ ﺑﯿﻦ ﺑﺪن و ﻣﻐﺰ ھﺎرﻣﻮﻧﯽ ﻓﯿﺰﯾﮑﯽ اﯾﺠﺎد ﮐﺮده و ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﺑﺪن اﻓﺮاد را در ھﺮ ﺳﻦ ﺑﺎﻻ ﻣﯽ ﺑﺮد.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

 

رضا خسروی بازدید : 221 دوشنبه 26 آبان 1393 نظرات (0)

برنامه تمرینی تناسب اندام 28 روزه برای کل بدن- قسمت دوم

برای اندامی زیبا و برای افزایش قدرت، توان و تعادل برنامه ای تمرینی تناسب اندام ۲۸ روزه به نام تمرین هفته (WOW) طراحی کردیم. هر WOW سوخت و ساز بدن را در ۱۰ دقیقه یا کمتر بالا می برد. اولین قدم برای تحرک بیشتر، افزایش انرژی است. زمانی که پر انرژی هستید، فعال تر و شادتر از اوقات فراغت تان استفاده خواهید کرد. به یاد داشته باشید: ورزش کنید – از محلول های شکری یا فنجان های پیاپی قهوه اجتناب کنید – هدف ما این است که تنبلی را از بین ببریم و نشاط و سرزندگی را برای شما به ارمغان آوریم. آنچه نیاز دارید تنها دو دمبل ۵ تا ۱۰ پوندی است که بتواند عضلات شما را خسته کند. شما می توانید در مراحل بعدی تمرین، وزنه ها را افزایش دهید. تمرینات را ۳ تا ۴ بار در هفته به اضافه ۱۵۰ دقیقه ورزش هوازی انجام دهید.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

 

رضا خسروی بازدید : 322 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

برنامه تمرینی تناسب اندام 28 روزه برای کل بدن

برنامه تمرینی تناسب اندام ۲۸ روزه برای تقویت عضلات کل بدن و بالا بردن سوخت و ساز و قدرت شما در ۴ هفته طراحی شده است. در کنار تمرینات هر هفته یک تمرین حرکت توان که یک فاکتور هوازی مثل پرش به تمرینات قدرتی اضافه شده است. پس شما در حین انجام این تمرینات نه تنها متابولیسم عضلات را بالا می برید بلکه کالری بیشتری می سوزانید.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

 

رضا خسروی بازدید : 169 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

در حالی که  ورزش با وزنه و حرکات  بالا تنه‌ ، روی ساعدها هم فعالیت میکند، ولی برخی از حرکات هستند که  تنها روی ساعدکار میکندالبته  بهترین حرکت برای  خود شما، بستگی به مقصود و نیت شما  دارد؛ که قادر است انعطاف پذیری، افزایش حجم، یا افزایش قدرت باشد.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 294 جمعه 25 مهر 1393 نظرات (0)

3 برنامه ورزشی برای تناسب اندام کل بدن

ترکیب برنامه های ورزشی، بهترین روش برای رسیدن به تناسب اندام کل بدن است. با استفاده از یک برنامه ورزشی فشرده با تمرینات قدرتی، هوازی و حرکات کششی از عضلات مختلف کار بکشید و به تناسب اندام برسید. در این مطلب ۳ برنامه ورزشی را به شما معرفی می کنیم و راهنمایی تان می کنم تا بتوانید به نتیجه برسید.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

 

رضا خسروی بازدید : 251 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

کدام دستگاه ورزشی برای سوزاندن چربی بهتر است؟

دستگاه های ورزشی برای بالا بردن میزان کارایی و استقامت سیستم قلبی عروقی گزینه مناسبی هستند، اما اینکه کدام دستگاه تأثیر بهتری در سوزاندن چربی دارد، جای سوال است. همه این دستگاه ها برای تمرین مناسب هستند، اما اگر واقعا" قصد دارید به خوبی تمرین کنید و چربی بسوزانید ، بهتر است به تجزیه و تحلیل ما نگاهی بیاندازید. در این مطلب دستگاه ها بر اساس سوزاندن چربی و بهترین نحوه کار با آن ها برای گرفتن نتیجه مطلوب بررسی می شوند.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

 

رضا خسروی بازدید : 203 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)

پس از ترک تمرین چه اتفاقی برای بدن می افتد؟

ترک تمرین و فعالیت ورزشی بنابر هر دلیلی باعث می شود، بدن مقداری از پیشرفت هایی را که داشته است از دست بدهد. در این مطلب بر اساس ۵ موقعیت به بررسی این دو سوال خواهیم پرداخت که : ۱- وقفه در تمرین چه اثری بر بدن می گذارد؟ ۲- برای بازگشت به شرایط قبلی باید چه اقدامی انجام شود؟

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

 

رضا خسروی بازدید : 186 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

4 تمرین ساده برای تقویت عضلات بازو و شانه

داشتن شانه ها و باوز های خوش فرم یکی از فاکتورهای مهم در تناسب اندام است. در این مطلب ۴ تمرین ساده و کاربردی را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن می توانید چه در باشگاه و چه در منزل عضلات بازو و شانه را تقویت کنید و علاوه بر این با این تمرینات عضلات پشت و سینه را نیز تقویت کنید. این تمرینات را می توانید ۲ بار در هفته تکرار کنید.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

 

رضا خسروی بازدید : 658 جمعه 21 شهریور 1393 نظرات (0)

برنامه تناسب اندام و بدنسازی حرفه ای Fitness Point Pro

 

اگر می خواهید اطلاعات زیادی در خصوص انواع حرکات بدنسازی و تناسب اندام بدست آورید و یک اپلیکیشن ساده و کاربردی می خواهید، ما اپلیکیشن Fitness Point Pro را به شما توصیه می کنیم. اپلیکشن های مختلفی برای تمرینات تناسب اندام و بدنسازی تولید و روانه بازار شده اند، خیلی از آن ها را نصب کرده ام اما چیز جالب و متنوعی که من را وادار کند همیشه از آن استفاده کنم نداشته است و شاید خیلی از آن ها مناسب شما هم نباشد. ما همیشه سعی داشته ایم در معرفی اپلیکیشن ها برترین های آن ها را به شما معرفی کنیم و اپلیکیشن Fitness Point Pro بدون اغراق نمونه بسیار کاملی می باشد که واقعا" شما را شگفت زده می کند!


 

دانلود در ادامه ی مطلب

رضا خسروی بازدید : 222 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

چربی سوزی و عضله سازی با 5 حرکت ترکیبی

 

یک برنامه تمرینی فوق العاده نیازی به صرف وقت زیاد ندارد. با چند حرکات درست و عالی می توانید عضلات اصلی بدن را در کمترین زمان به کار بگیرید. این چند تمرین چرخشی با استفاده از دمبل و وزن بدن و با انجام تمرینات پشت سر هم، روی هم رفته از آغار تا پایان شاید فقط ۵ دقیقه زمان ببرد. این چند حرکت شما را به چربی سوزی و عضله سازی نزدیک می کند.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 215 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

3 حرکت برای تقویت عضلات پشت بازو در منزل

 

عضلات پشت بازو معمولا" زیاد مورد توجه قرار نمی گیرند و شاید بیشتر ورزشکاران و یا حتی افراد عادی ظرافت بازو را در عضلات جلو بازو ببینند، در حالی که  دو سوم عضلات بازو از عضلات پشت بازو (سه سربازو) تشکیل شده است. شما در هر سنی که باشید می توانید با چند دقیقه وقت گذاشتن عضلات پشت بازو را تقویت کنید و اصلا" نگران این نباشید که بازو های افتاده دارید و یا اینکه عضلات پشت بازو شما ضعیف هستند. در این مطلب ۳ حرکت ساده و بسیار کاربردی را برای شما انتخاب کرده ایم که می توانید به راحتی در منزل انجام دهید.

 

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 284 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

7 دقیقه تا سلامتی و تناسب اندام با 7min Full Workout

 

سبک زندگی امروزی گذشته از اینکه بسیاری از افراد را پشت میز نشین کرده حت باعث کاهش فعالیت های عادی و روزمره نیز شده است! همین موضوع سرمنشاء مشکلات و اختلالات جسمی بی شماری خواهد بود. متخصصان حوزه سلامت به این موضوع پی برده‌اند که انسان‌های شهر نشین نه تنها کم ورزش می‌کنند بلکه بسیاری از آن ها اساسا" ورزش نمی‌کنند! همین موضوع باعث شد تا با بررسی این موضوع، یک راهکار جامع و مختصر معرفی شود.

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

 

 

رضا خسروی بازدید : 265 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

بیش تمرینی

 

بسیاری از مربیان ممکن است تصور کنند، ورزشکاران هنگام تمرین‏ ها سعی و تلاش جدی از خود نشان نمی‏ دهند و به همین دلیل فشار تمرین‏ را به‏ طور پیوسته افزایش می‏ دهند تا سطح اجرای ورزشکاران به سطح‏ مطلوب برسد، اما عملکرد ورزشکاران مرتب به سطح پایین ‏تر تنزل پیدا می‏ کند و پیشرفتی حاصل نمی ‏شود.

 

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

 

رضا خسروی بازدید : 176 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

برای اینکه از اندامی متناسب برخوردار باشید یا مانند یک ورزشکار حرفه ای تمرین کنید، بدون شک راه سختی رو در پیش دارید! تمرینات مداوم و طاقت فرسا باعث خستگی  شما می شود و شاید برای تمرین در روز بعد انرژی نداشته باشید. اما می توانید با رعایت اصول ریکاوری و بازگشت به حالت اولیه، بدون نگرانی تمرینات خودتان را ادامه دهید. ریکاوری اصولی یکی از رازهای ورزشکاران حرفه ای است که می توانند بدنشان را هفته به هفته زیر فشار تمرینات سنگین قرار دهند و بدون افت عملکرد، شاهد پیشرفت نیز باشند.

 

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 802 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

نکاتی برای افزایش انعطاف پذیری

 

انعطاف بدن تنها برای یک ورزشکار دارای اهمیت نیست، بلکه همه ما باید دارای بدنی منعطف باشیم تا از مزایای آن بهره مند شویم. اما شاید از خوتان بپرسید که چرا همه ما باید به آن توجه کنیم؟ انعطاف پذیری از دو جنبه روحی و جسمی دارای اهمیت است، از جنبه جسمی به این چند مزیت انعطاف پذیری توجه کنید: انعطاف پذیری موجب افزایش جریان خون در بین عضلات فعال، آزاد شدن سریع انرژی برای عضلات، آسان کردن حرکات بدن، کاهش در تنش عضلات، جلوگیری و کاهش آسیب های احتمالی در حین اجرای حرکت و کاهش ناراحتی های قبل از قائدگی های دردناک می شود.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 163 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

روش های طبیعی برای کاهش التهاب و درد زانو

 

کسانی که از ورم و درد زانو رنج می برند، معمولا" به دنبال راه های درمانی غیر از مصرف دارو هستند. دلیل آن هم این می تواند باشد که درمان های پزشکی درد آن ها را تسکین نمی دهد و همچنین ممکن است عوارض جانبی مصرف دارو موجب نگرانی آن ها شود. یا شاید احساس می کنند درمان طبیعی جایگزین مناسب تری نسبت به دارو باشد. به هر حال به هر دلیلی که باشد، بسیاری از بیماران مبتلا به آرتریت ( التهاب مفصل زانو) و درد زانو از این ۵ روش درمانی برای کاهش درد زانو و علائم بیماری خود استفاده می کنند.

 

 

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 187 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (2)

ورزش در هوای گرم و پیشگیری از عوارض آن

 

ورزش در هوای گرم به دلیل افزایش دمای بدن، گرمازدگی و کمبود آب بدن، حس خوشایندی برای ورزشکاران ندارد. گذشته از این نه تنها خیس عرق خواهید شد، بلکه شاید بی حال هم بشوید! همچنین فعالیت ورزشی در آب و هوای گرم باعث کاهش توان هوازی در ورزشکاران شده و با افزایش دمای داخلی باعث کاهش حجم خون جریانی در عضلات می شود که این به معنای کاهش کارایی عضلات می باشد. با این وصف باید دور ورزش کردن در هوای گرم یک خط قرمز بکشید! اما چنین چیزی برای شما که عادت دارید در بیرون از منزل ورزش کنید امکان پذیر نیست. پس لازم است برخی نکات را به نقل از سایت Prevention رعایت کنید.

 

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 4147 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

آموزش حرکاتی برای گرم کردن بدن قبل از ورزش

 

گرم کردن بدن قبل از هر فعالیت ورزشی یکی از مهمترین بخش های هر برنامه ورزشی می باشد. شاید شما هم به تازگی فعالیت ورزشی رو شروع کرده باشید و به خوبی از مراحل گرم کردن بدن آگاه نباشید. ما در این بخش ویدئویی رو برای شما آماده کرده ایم که گرم کردن بدن رو به شما آموزش می دهد.

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب ...

 
رضا خسروی بازدید : 523 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

 پیشگیری و درمان کشیدگی عضله

 

بیشتر اوقات فشار بی مورد زیادی در فعالیت روزانه از بلند کردن ناگهانی وزن سنگین در ورزش گرفته یا حتی یک ضربه ساده به توپ، به عضلات وارد می شود. این فشار می تواند منجر به کشیدگی عضله شود. کشیدگی عضله را می توان یکی از آسیب های شایع ورزشی دانست مانند کشیدگی کشاله ران که می توان گفت اکثر ورزشکاران این نوع آسیب را تجربه کرده اند. کشیدگی یا کشیده شدن عضله به آسیبی گفته می شود که به عضله یا تاندون های ( تاندون: اتصال بین عضله با استخوان) چسبیده به آن وارد می شود.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 166 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

پنج تکنیک تنفس صحیح در تمرینات ورزشی

 

همانطور که می دانید عضلات بدن ما بدون اکسیژن قادر به انجام هیچ کاری نیستند. در فعالیت های ورزشی نیز وقتی که نیاز بدن به اکسیژن بیشتر می شود، میزان اکسیژنی که وارد بدن می شود از اهمیت بالای برخوردار است، بنابراین آگاهی شما از تکنیک تنفس صحیح در تمرینات ورزشی مانند بدنسازی، حرکات کششی، تمرینات پلایومتریک و مهمتر از همه تمرینات هوازی به شما در بهتر تمرین کردن و همچنین بهتر نتیجه گرفتن کمک زیادی خواهد کرد.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 203 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

۱۰ راز موفقیت در ورزش از زبان حرفه ای ها

 

رسیدن به آمادگی بدنی و حفظ آن، واقعا" کار سختی است. برای بسیاری از ما حتی بلند شدن و جدا شدن از تختخواب هم سخت است! چه برسد به آمادگی بدنی. پس راز افرادی که ورزش به عنوان بخشی از برنامه زندگیشان است و آن را به خوبی مدیریت کرده اند، چیست؟ راز موفقیت در ورزش چیست؟

 

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 411 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

حرکت کششی برای گرم کردن بدن

 

حرکات کششی یکی از بخش های مهم برنامه گرم کردن بدن می باشد که باعث افزایش عملکرد شما در برنامه تمرینی و همچنین پیشگیری از آسیب های ورزشی می شود. در این مطلب چند حرکت کششی را به شما آموزش می دهیم تا در برنامه گرم کردن بدن از آن استفاده کنید. اما توجه داشته باشید درست است که حرکات کششى جزئى از برنامه‌ٔ گرم‌ کردن به‌ حساب مى‌آیند با این وصف، یادآورى مى‌شود تا زمانى‌ که درجه حرارت بدن بر اثر دویدن آهسته و پیوسته بالا نرفته اقدام به انجام حرکات کششى نکنید زیرا در  این صورت، شانس آسیب‌ پذیرى را بالا مى‌برید.

 

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 187 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

قبل و بعد از ورزش چه بخوریم بهتر است؟

 

تغذیه در ورزش یکی از مهمترین مسائلی است که شما ورزشکاران باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.یک برنامه ورزشی مناسب و تمرینات سخت به تنهایی نمی تواند عامل موفقیت شما باشد.بلکه کلید بدست آوردن و نگهداری از یک بدن خوش اندام و عملکرد مناسب در تمرینات، ترکیب ورزش منظم و خوردن غذای مناسب در زمان مناسب است. پس مهم است که شما بدانید، قبل و بعد از ورزش، برای حفظ انرژی، ساخت عضله و بالا بردن سرعت ریکاوری از چه مواد غذایی استفاده کنید.

 

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 201 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

هفت حرکت پیلاتس برای تقویت عضلات و تناسب اندام

 

پیلاتس یکی از مؤثرترین روش ها برای تقویت عضلات شکم، باسن، کمر و عضلات ران است.به گفته ژوزف پیلاتس مبدع و مخترع پیلاتس، انجام تمرینات پیلاتس در ۱۰ جلسه به شما یک حس خوب می دهد، در ۲۰ جلسه شما احساس بهتری نسبت به خودتان و اندامتان دارید و بعد از ۳۰ جلسه تمرین پیلاتس شما یک اندام کاملا" جدید دارید!

 
 

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 165 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

نحوه تمرين كردن

شل سازي عضلات را همانند هر مهارت ورزشي ديگر با تمرين مناسب و كافي مي توان ياد گرفت.

روزي يكبار در رختخواب (درست هنگامي كه ار خواب بر مي خيزيد) معمولاً بهترين مواقع براي انجام دادن اين نوع تمرين است.

 

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 192 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

شکم بزرگ و چاق گذشته از اینکه موجب بد فرمی شما می شود حتی در دراز مدت عامل کمر درد نیز خواهد بود.پس داشتن شکمی صاف و زیبا هم برای ورزشکاران حائز اهمیت است و هم برای غیر ورزشکاران.در این مطلب سه حرکت مهم اما ساده را به شما معرفی می کنیم تا در طول روز آن را انجام دهید و شکمی صاف و عضلانی برسید.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 2427 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ویدئو تقویت عضلات کمر، باسن و شکم

 

ویدئو های بدنسازی یا بهتر است بگویم فیلم های آموزش بدنسازی و فیتنس مخاطبان زیادی دارد.چرا که همیشه در دسترس هستند و می توانید به راحتی بر اساس آموزش، حرکات را به راحتی انجام دهید.حتی می توانید این ویدئوها را در تلفن همراه خود هر جا که خواستید مشاهده کنید و تمرینات آن را انجام دهید.

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب ...

 

 

رضا خسروی بازدید : 245 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

متابولیسم بدن

 

سوخت و ساز یا متابولیسم بدن چیست؟آیا اصلا قابل تنظیم و کنترل است؟ آیا ژنتیک در آن نقش دارد؟ آیا چاقی و لاغری ما به متابولیسم ارتباط دارد؟و… سوالاتی هستند که ذهن ما را به خود درگیر می کنند.در مطلبی تحت عنوان آشنایی با متابولیسم بدن ، توضیحاتی داده ایم، اما در این مطلب می خواهیم به توضیح متابولیسم بدن و باورهای رایج در خصوص آن بپردازیم.اما در ابتدا لازم است بدانیم:

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 172 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

تحقیقات جدید در مورد تمرینات کششی استاتیک

 

تحقیقات به عمل آمده در مورد تمرینات کششی که در دانشگاه نوادا انجام شده نتایج جالبی داشته است.بر اساس این تحقیقات، انجام تمرینات کششی استاتیک برای مدت ۲۰ تا ۳۰ ثانیه باعث کاهش قدرت عضلانی تا حدود ۳۰ درصد نسبت به زمانی است که حتی کشش انجام نگیرد. علاوه بر این، بر پایه تحقیقات صورت گرفته، انجام تمرینات کششی مثلا" روی یک پا حتی باعث کاهش قدرت عضلانی پای دیگر نیز می گردد.

 
 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _
رضا خسروی بازدید : 220 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (2)

 

پژوهشگران علوم پزشکی می گویند نتایج بررسی ورزش در تعداد زیادی از بیماران ثابت کرده است که ورزش ،درد مفصل یعنی دردهای ناشی از التهاب مفصلی ( آرتریت ) را کاهش می‌دهد. آنان عنوان می کنند که با فعالیت ورزشی ، شما می توانید قدرت عضلانی را افزایش دهید ،‌ سفتی مفاصل را کاهش دهید ، انعطاف پذیری را بهبود ببخشید و وضعیت خلقی و اعتماد به نفس را افزایش دهید.

 
 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _
رضا خسروی بازدید : 167 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

 

راه‌هایی برای جلوگیری از آسیب دیدگی‌ دوندگان وجود دارد. معمولا دوندگان به دلیل تمرین نادرست و رعایت نکردن برخی اصول دچار آسیب دیدگی‌ می‌شوند. جلوگیری از آسیب دیدگی‌ در دوندگان بسیار مهم است.

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 211 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

قدرت عضلانی

 

قدرت عضلانی، توانایی یا ظرفیت یک عضله یا گروه عضلانی، برای اعمال حداکثر نیرو علیه یک مقاومت است، بنابراین افزایش قدرت عضلانی، یکی از عوامل ضروری آمادگی برای کسانی است که در یک برنامه فعالیت جسمانی شرکت می کنند.حفظ حداقل سطح قدرت در عضله یا گروه عضلانی، برای زندگی طبیعی و سالم، حائز اهمیت است.

 

 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

رضا خسروی بازدید : 251 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

 

ورزش با کش TRX) TRX مخفف Total-body resistance exersice) هست که به معنی‌ تمرینات استقامتی تمام بدن می‌شود . ما در تمرینات با وزنه خود عضله را تقویت می‌کنیم در تمرینات هوازی مدت زمان استقامت خود عضله را تقویت می‌کنیم در تمرینات با TRX عضله هایی که برای اتصال به بافت استخوانی و بافت عضله‌ای به کار برده می‌شه را تقویت می‌کنیم این عضله‌ها در بیشتر افراد ضعیف هستند.

 
 _http://zibatarinha89.mihanblog.com/ _

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • فدراسیون جهانی سه گانه
  • فدراسیون جهانی شنا
  • کنفدراسیون سه گانه آسیا
  • كميته المپيك جهاني
  • کمیته المپیک آسیا
  • وزارت ورزش و جوانان
  • فدراسیون سه گانه جمهوری اسلامی ایران
  • فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران
  • اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی
  • پایگاه تخصصی مشاوره و اطلاعات ورزشی
  • کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران
  • کمیته ملی پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران
  • وبلاگ تخصصی شنا-شیرجه-واترپلو و نجات غریق
  • سایت و فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی شنا
  • هیئت سه گانه استان چهار محال بختیاری
  • انجمن مشاوره تندرستی و علوم ورزشی
  • هيات ورزش سه گانه آذربايجان شرقي
  • هيات ورزش سه گانه استان مركزي
  • هيات ورزش سه گانه استان يزد
  • مجموعه فرهنگی ورزشی ارمغان
  • محمد مهدی رحمتی (triathlete)
  • هيات ورزش سه گانه سمنان
  • علوم ورزشی و پایگاه ورزش کشور
  • سایت تخصصی شنا و واترپلو
  • نشاط و تندرستی با ورزیدگی
  • triathlon
  • مرکز رسانه ای ورزش ایران
  • پورتال پزشکی ورزشی ایران
  • triathlon
  • دکتر سلام
  • کلیپ ارت های بسیار جالب
  • برنامه غذایی ورزشکاران
  • علم ورزش
  • پایگاه خبری ورزش ایران
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • دهکده ورزش ایرانیان
  • دانلود فیلم ورزشی
  • دانلود فیلم ورزشی
  • خرید لوازم سه گانه
  • خرید فیلم ورزشی
  • ورزش و سلامتی
  • وب سایت حرکت
  • وبلاگ شنای ایران
  • رزیم سلامتی
  • سه گانه اروپا
  • آموزش شنا
  • سیمرغ
  • کتاب
  • گرافیک
  • تربچه
  • تاپ ناپ
  • روزنه
  • آپارات
  • سه دوست
  • پرشین گرافیک
  • کد و آموزش همه چی
  • مباحث متنوع ریاضی و ...
  • دانلود کد و بازی برای وبلاگ
  • سایت رسمی علی بابا
  • تبادل لینک رایگان
  • wikihow
  • آنتی ویروس | اینترنت سکیوریتی
  • 9 فان
  • چت روم فارسی
  • بروزترین وبلاگ موریک
  • انرژی مثبت، روانشناسی
  • تبادل لینک
  • دانلود اهنگ ونرم افزار
  • وان دانلود | دانلود جدیدترین موزیک ها
  • ارس پی سی | مجله فناوری ها و نرم افزارها
  • فروشگاه اسپرت برند
  • موزیک یو
  • تبادل لینک رایگان
  • عسل جوک
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظر شما راجع به وبسایتSDWT؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 995
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1360
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 203
  • بازدید امروز : 191
  • باردید دیروز : 548
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 1,816
  • بازدید ماه : 6,336
  • بازدید سال : 60,538
  • بازدید کلی : 803,670